Paint Shop Pro en andere zaken

Welkom op Ria-Maria's clubje. Een clubje waar je in elk geval je vragen over het werken met Paint Shop Pro en eventueel animatieshop kunt droppen. Vaak kan ik daar wel bij helpen.

We zijn nog wel met zijn allen een beetje zoekende naar een goede en originele invullen van deze club. Dus heb je een idee, laat het me gerust weten. Wie weet kan ik er wat mee.

Voor nu heb ik even een bewerk plaatje geplaatst.

 

Plaatje 3

Januari loopt al weer op zijn eind, waardoor februari al weer in zicht is. En daarmee is ook Valentijnsdag 2021 alweer in het zicht. Om al een beetje in de stemming te komen van wat meer vrolijkere dingen, vond ik het onderstaande plaatje wel toepasselijk.

Door een klik op het kleine plaatje hieronder, kun je hem downloaden in groot formaat.

Marilyn_Presley:Marilyn_Presley   issoria:issoria   

Plaatje 2

Van de week hadden we wat sneeuw in Nederland, dat bracht mij op het idee om daar een nieuw plaatje mee te plaatsen om te laten bewerken. Ben op zoek gegaan, en het onderstaande plaatje is het geworden.

Door een klik op het kleine plaatje hieronder, kun je hem downloaden in groot formaat.

Marilyn_Presley:Marilyn_Presley   Ria-Maria:Ria-Maria   issoria:issoria   issoria:issoria   

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

ief46 starstarstarstarstar

Ik ben een trouwe fan van Ria-Maria's clubje. Zonder haar geduldige hulp en uitleg was ik lang niet zover met PSP gekomen als ik nu ben. Zij staat altijd voor iedereen klaar die vragen of problemen heeft. De club is een echte aanrader! Liefs van Ief